Interim diensten

Interim diensten

Wanneer je behoefte hebt aan tijdelijke ondersteuning binnen een bepaalde afdeling van jouw organisatie kan dat verschillende redenen hebben: je mist specifieke kennis, je hebt met betrekking tot capaciteit behoefte aan een flexibele schil of je hebt last van veel doorstroom van je personeel. Het is ook mogelijk dat je een snelle groei doormaakt waardoor de situatie onbeheersbaar dreigt te worden of dat je hulp nodig hebt bij strategische keuzes zodat je die stip op de horizon kunt zetten.

Je kunt het verschil maken binnen de organisatie door ‘in control’ te zijn met de juiste persoon, in de juiste rol. Onze interim diensten focussen zich met name op onderstaande onderwerpen op het snijvlak van IT, de business en inkoop- en contractmanagement.

IT

  • (Afdelings)manager IT of Hoofd IT 
  • Projectmanager IT
  • Informatiemanager 
  • Assetmanager
Inkoop en contractmanagement
 
  • Hoofd Inkoop
  • Strategisch inkoper
  • Tactisch inkoper
  • Contractmanager

Bedrijfskundig

  • Procesmanager
  • Programmamanager
  • Projectleider
  • Business consultant
  • Management consultant
  • Lean specialist 

Onze interim professionals zullen tijdens de opdracht écht onderdeel van jouw organisatie zijn. Met hun expertise én met de data die beschikbaar is binnen jouw organisatie, zorgen zij voor inzichten en veranderingen die jou en jouw organisatie voor de lange termijn verder zal brengen. Daarnaast faciliteert NTTL een kennisnetwerk waardoor onze interim professionals altijd een plek hebben om kennis op te doen en te delen. Denk hierbij aan inhoudelijke expertise, maar ook aan handige formats en de gebruikelijke standaarden zoals BiSL, ASL en ITIL die wij binnen NTTL hanteren.  

Vragen?

We staan je graag te woord om al jouw vragen te beantwoorden.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie, een specifieke vraag, of een casus waarmee we jou gaan helpen!

Schuiven naar boven