NTTL

De XLA: vergroot jouw business impact door op samenwerkingen en ervaringen te sturen

Je mag er als klant vanuit gaan dat jouw leverancier zijn best doet voor je. De leverancier is verheugd als de SLA rapportage er wederom goed uit ziet en het โ€˜dashboardโ€™ op groen staat. Wat kan er misgaan zou je denken? Nou, de vraag is of je ook รฉcht tevreden bent over deze leverancier? Hoe is jouw daadwerkelijke klantbeleving? Groen van buiten, maar rood van binnen?

Een traditionele SLA met bijbehorende KPIโ€™s resulteert vaak in het zogenaamde โ€˜watermeloensyndroomโ€™, waarbij KPIโ€™s behaald worden maar de klant tรณch ontevreden is.โ€‹

SLA is een contract, XLA een commitment!

De oplossing is Xperience Management. Dit is een data-gedreven aanpak waarbij we zowel het sentiment (XIโ€™s) meten, alsook de traditionele KPIโ€™s in stand houden. Samen werken we vervolgens toe naar een gedefinieerde ervaring door de SLA te verbinden met de XLAยฎ. Jij wilt toch ook de klantbeleving die je verdient?

NTTL is inmiddels met 4 medewerkers door Giarte gecertificeerd voor Xperience Management en XLAยฎ.

Actuele berichten